torsdag 20 augusti 2009

Bus i Pippilandet

Vilka härliga papper......
Fancy Pants kollektion Kraft kuts.

Ett helt papper fullt med hus i naturnära färger. En härlig känsla av gediget papper i beige ton med olikfärgade hus på. Vad passar bättre än att använda pappret till foton på Pippis Villa ville kulla tillsammans med busiga pappersdekorationer i form av ett träd och blommor m.m från samma kollektion.


Till layoutens stomme använde jag mig av en mild rosa cardstock Bazzill -Petalsoft. Bkom mönsterpappret syns en ljusblå meshbit som går i samma nyans som villa villekullas tak.


Jag dekorerade bokstäverna i rubriken samt blommorna med ett lager Glossy Accent (3D-lack).

Material från MiMas:

Mannen min och barnen är i väg på golf så jag skall passa på att boa in mig i mitt lilla krypin och scrappa tillsammans med en god kopp kaffe.

Passa även på att kika på de nya Magnolia stämplarna med jultema som precis har landat i butiken. En blandning av bakgrunder, tickets och Magnolia tomtar. Klicka på länken.

Må så gott!

DT//Jenny/e.j.m

1 kommentar:

Mija ♥ sa...

Vilken härligt busig LO! Underbara färger:) Superfint!!

Kram