måndag 3 augusti 2009

Härliga papper från Imaginisce -Teachers Pet

Här om dagen gjorde jag ytterligare en layout med papper från Imaginisce kollektion "Teachers Pet".

Detta foto tog jag på vår son på midsommarafton och jag säger som så att det är inte ofta som han fastnar på kort. Oftast så gömmer han sig så fort kameran kommer fram.

Denna midsommar tillbringade vi på mina svärföräldrars sommarhus. Vi åkte dit torsdag till söndag och bodde i vår egen rullande sommarstuga på Läppe camping.

Den orange cardstocken tillsammans med Bazzills röda prickiga kompletterar det turkosa på sonens skjorta. Färgerna återkommer också i mönsterpappret.

Jag byggde upp dekorationerna runt omkring fotot. Här ser ni ett underbart textilband med texten "Love" på.

Jag använde mig av härliga stora vinyl thickers till rubriken som ramas in av röda knappar.

Material från MiMas:

Må så gott!

Nu skall jag dricka lite morgonkaffe.

DT//Jenny/e.j.m

1 kommentar:

♥ Annlouise ♥ sa...

Vad läckert, superhärliga färger och former!
//Annlouise