onsdag 30 december 2009

En "Listig" bok

Min man säger att jag har dille på att göra listor. Skall vi städa skall man göra en lista, skall man röja i hemmet skall man göra en lista. Skall man shoppa skall man göra en lista etc.

Därför har jag altrat mig en "Listig bok" där jag kan skriva mina listor i.

Så här blev den:

Jag har gjort min bok av blått kopieringspapper, kartong samt BIA spiraler. Pappret kommer från "My little shoebox".



Stämpeln "handgjord har Annlouise (DT/MiMas/ designat och MiMas tryckt upp.

Material från MiMas:

*Cardstock rosa
*Mönsterpapper: My little shoebox"
*stämpel Handgjord MiMas (personlig stämpel)
*BIA spiral
*BIA verktyg
*chalk
*Tiny Alphabet
*Glossy Accent
*Vita blommor (säljes styckvis)

Må så gott!

DT//Jenny/e.j.m

1 kommentar:

Jane.D sa...

Hahaha, vilken härlig bok! Tror bestämt att jag också måste göra en, min man säger också att jag har dille på att gör listor till allt.
Tack för materiallistan i inlägget!

GOTT NYTT ÅR!