måndag 22 mars 2010

Bakom det söta lurar en busig tjej

När jag var på mässan i Karlstad och fick tillfälle att känna och klämma på alla läckra nyheter som har kommit in till MiMas befintliga butik så köpte jag ett helt bedårande sött Bo Bunny mönsterpapper och förstås många andra saker också.......

Utav detta papper och dekorationer från mitt DT paket har jag gjort en layout med ett foto på vår dotter,
"Bakom det söta lurar en busig tjej"
Så här blev den:





Det söta hjärtat kommer från Inkido och finns att köpa hos MiMas. Jag lindade lite pälfloss runt och dekorerade sedan med några blommor.



Material från MiMas:

*Mönsterpapper "Bo Bunny"
*Cardstock Bazzill
*Tiny alfabeth
*Pälfloss
*Wellappshjärta "Inkido"
*Hattnål
*blad
*rosor
*Spets
*organza band med hjärtan

Må så gott!
//DT Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: