måndag 14 februari 2011

Altrat med BGs Curio

När jag fick hem dessa ljuvliga papper i mitt DT-paket så blev jag så inspirerad. Ett papper var extra speciellt och vackert tyckte jag. Det hade en stor vacker ros över nästan hela pappret så jag tänkte länge och väl hur jag skulle kunna scrappa detta papper utan att täcka över eller förstöra den vackra rosen.

Jag har haft några vita runda askar liggandes hemma och nu äntligen fick jag inspiration nog att använda en av dem. Jag som aldrig altrar, det va lite knivigt då jag är nybörjare på alter men väldigt roligt och nu står den på hyllan i köket och gör sig vacker! :)


Jag har använt en rund vit ask, det har precis kommit in sånna här bra askar att altra till shoppen, tre mönstrade papper från Basic Greys Curio. Jag har chalkat kanterna lite och sen dekorerat med spets från Inkido. Härliga rosor i olika färger och storlekar har jag använt, blingstenar och den vackra fjärilen klippte jag ut från samma papper som den vackra rosen på locket är i från. Ni hittar allt inne hos MiMas som har fyllt upp sin webbutik med en massa smaskiga nyheter!

Här kommer lite detaljbilder oxå:



Kila nu in i MiMas shop och se allt fint som kommit in!


Inga kommentarer: