fredag 6 maj 2011

Tag med MiniMagnolia

Hello alla glada scrappare,

Här kommer en tag (den kommer att finnas på Mimas Träff i helgen) som jag knåpat ihop.
Själva tagen färgade jag in med distress stain och sedan målade jag den med crackle paint.
En sida från en bok fick sitta längst bak. Den har jag distressat kanterna med walnut stain.
Några rosor och blommor får leka dekorationer, tillsammans med en bit spets och några halvpärlor. För att tillföra lite glitter klämde jag dit lite stickles i färgen Platinum. Nyckeln hittades i förrådsstädning men nycklar finns i butiken att inhandla. Det coola "bandet" var häftigt då det gick att dra isär så att det kunde bli bara trådar. Magnolian är målad med distresserna:

Hud: Tattered Rose Antique Linen
Hår, klänning och skor: Walnut stain
Kinderna: Aged Mahogany




Hoppas att vi ses på lördag då jag som sagt kommer att dema målning med distresser på just MiniMagnoliorna.

Ha det bäst så länge!!

Kram









Inga kommentarer: