fredag 3 juni 2011

altrad påse

Hej på er,

Då var det dax igen. Denna gången har jag altrat en sådan söt papperspåse som Maria har i butiken. Väldigt användbar som presentpåse. Jag gjorde några sådana här till Mors dag. Passar perfekt att lägga en lätt liten present i eller ett presentkort. Detta papper är nytt och självklart kommer jag inte ihåg vad det heter. Jag har haft röd cardstock som bakgrund och både påsen och alla andra kanter har jag chalkat med Walnut Stain. Magnolian som syns i mitten är Hawaiian flower och även hon finns i butiken. Hon är målad med distresser. Alla rosorna finns i butiken och just dessa röda och vita passade perfekt till pappren och påsen. I toppen har jag satt en öljett på varje sida och sedan ett rött organzaband igenom och voila, man kan inte tjuvkika... :)


Ha det nu så jätteskönt i helgen och sola försiktigt........







1 kommentar:

ulle67 sa...

Så fin den är gumman....