söndag 17 juli 2011

E man i ett stim så...

e man, det e bara så... Ja, jag menar att jag satte mej ner och petade ihop ett helt gäng kort av ungefär samma material. Korten gav jag sedan bort till en person i min närhet som både skickar och ger bort väldigt mycket kort.

Vad gör ni förresten här inne och läser? Borde ni inte vara ute och njuta av sommaren ;)?...

Här är det också en lite äldre Tilda som fått vara med, det fiiina rutiga pappret från Making Memories (finns i grönt med, de ligger under M som i Making Memories i pappersstället som står precisi hörnet på MiM´s) å så en massa blandat pynt. Jag vet inte om det syns så tydligt på alla datorskärmar men jag brukar piffa till väldigt många av mina kort med en glittrig Sakurapenna och här är det runt kanten som jag dragit med den.



/ANNA

Inga kommentarer: