söndag 12 februari 2012

LO: Utelek

Vi är mitt i smällkalla vintern och här sitter jag och scrappar sommarfoton med härliga Echo Park - Country Drive.

En layout i A4:a och med foton i visitkortsstorlek. Jag ville ha med många foton från dagen i lekparken och då blev det så här. Rubriken fick plats på fotona och det gula pappret funkade perfekt att klippa ur för att få lite extra dekos.


Här ser ni hur jag dragit med en svart penna runt det gula pappret för att framhäva det klippta mönstret ännu mer. Körsbärsblomman i vit/lila har jag klistrat på en utstansad blomma i samma EP Country Drive-papper.

Här har vi ytterligare en blomma som jag gjort i samma papper. Stansade ut några med en die, fuktade och gnuggade med en penna och så dem rullade ihop sig.
Ha en fortsatt härlig söndag så ses vi imorgon igen. Imorgon blir det ett kladdigt alster från mig.

/Lilla07an/Maria

Inga kommentarer: