torsdag 25 mars 2010

Liten Alien

Det är väl bäst att jag börjar med en hälsning till mamma: 
Nej jag är inte gravid!

Ultraljudsbilden på LOn visar min sambos systers lilla Alien.


Som jag nämnde förra torsdagen så har jag även i denna LO använt papper från Basic Grey’s serie ”Origins”.
Jag tycker som sagt det är spännande hur samma papper kan ge två så totalt olika idéer om vad man ska göra med den.

Basen är svart wellpapp-kartong som jag tycker är så läckert och roligt att jobba med.


På en del av ”pappers-strålarna” har jag använt Crackle Paint Rock Candy för att göra dem lite mer intressanta. På bilden ovan har jag dessutom lagt till ett grönt pop-pomband.


Böjlig tjock svart metalltråd inspirerad av vår gamla DT-kollega Mija ger en cool touch.
Titeln är skriven med Thickers och har lite svarta blingstenar på sig.

Allt material finns i butiken!

Tack för titten!

Inga kommentarer: