onsdag 31 mars 2010

Veckomeny

Hej allesamman. I mitt DT-paket fick jag denna gång underbara papper från Basic Grey. Jättehärliga mysiga färger...... och mönster. Ett clearalbum och bokclips........ Jag fick gnugga geniknölarna ett tag för att komma på vad man kan göra med detta. Jag kom att tänka på en veckomeny där man fäster de olika dagarnas middagar.........

  • Blommor från Kort og Godt
  • Rosor
  • Blad
  • Halvpärlor
  • Organza och sidenband
  • Olika färger med stickles
  • BG papper
  • Thickersbokstäver i turkos foam..... mmm I like..
  • "Spänne" dekoration på bandet på vä sida...
  • Swirl från Prima


  • Metallblomma från Kort og Godt
  • Swirlstämpel
  • Fragment Tim Holtz
  • Stämpel "Happy" Belle Blvd
  • Fjärilstämpel från Inkido
  • Turkos floss
  • Bokclips



  • Ännu mera blommor och bokclips
  • Bokstavsstickers från Adornit
  • Stämplar från Bella Blvd

Denna var jättekul att dekorera och allt detta som jag har använt finns hos Mimas
Ha det bäst alla gulliga läsare. Boken kommer att finnas i butiken från onsdag kväll.......

Kram på Er!

Inga kommentarer: