lördag 18 december 2010

Fina bokstäver...

Butiken är full av Thickers, stickers, foambokstäver som inte är Thickers, små, stora och mittemellanbokstäver i massor av färger och olika typsnitt . De kommer upp i webbshopen nu i veckan med.




Jag var på barndop för ett litet tag sedan och snodde då ihop det här enkla kortet med finfina foambokstäver från Adornit (finns i många olika färger). Den stora rosen hittade jag också i butiken (finns även de i olika färger samt storlekar och utföranden), de säljs i små buketter och resten av blommorna i min bukett nöp jag av ståltrådsstjälken på och de hamnade utströdda i ett sånt där tjusigt ihopsnott cellofanpaket som blomsterarrangemang och fruktkorgar ofta levereras i. Vad som mer var i paketet, tossor, en toppenbra present till en liten tös som snart lär sig att gå.





ps. bokstäverna är inte glittriga när man köper dem, det var jag som tyckte att lilltösen skulle ha lite "Tingelingande" i sin värld å fixade det med en glitterpenna.


Inga kommentarer: