lördag 14 maj 2011

Påse

En dag för sent kommer här en påse jag gjorde i veckan till en jobbarkompis som slutade i fredags. På denna påsen har jag använt mig av: vit akrylfärg till botten så att den inte blev så brun å fin. Minimagnolia med paket bakom ryggen har jag målat med distresser. Ett litet kakpapper i botten. En spetskant rakt över påsen. Bokstäverna till namnet är Thickers och är stooora och fina. Dessa har jag distressat lite i kanterna med Walnut Stain, liksom hela påsens kanter. Rosorna i högerkanten är distressade med walnut stain. Bladen är gjorda med en Nelllie Snellen stans. Fjärilarna har jag stämplat på kanterna på påsen med Distress Stain, den torkade jättesnabbt och blev liiite suddig, fint som kontrast.



Då vädret i helgen kommer att bli sådär varmt så tycker jag att lite scrapbooking kommer sitta fint...... varför inte göra kort till studenter, konfirmander, bröllop eller bara en LO på något fint....

Ha det gott alla!

Kramiz på er!







Inga kommentarer: