söndag 21 december 2008

Julträff med Designteamet

Idag hade vi årets sista träff "Julträff" med designteamet.

Vi har precis slutat och det var sååå trevligt måste jag säga. Tack alla för att ni kom. Kvällen handlade mest om att umgås, scrappa och äta mat.

Det är viktigt att vi kan träffas och umgås samt att ha roligt tillsammans.

Kvällen avslutades med att alla i design teamet fick var sin julklapp som de inte får öppna förren på Julafton. :-) Och det gör ni väl inte, eller...?

Tack alla för att ni ställer upp som ni gör för oss. Utan er hade detta inte gått...

Med detta vill jag passa på att önska alla en riktigt God Jul.



Saknas på bilderna gör Catharina som tyvärr inte hade möjlighet att delta.

Juliga hälsningar
Maria

5 kommentarer:

Emmy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emmy sa...

Tack själv Maria och resten av gänget för en rolig kväll med trevligt sällskap och god mat!!

Tack så mycket för julklappen också M & M!! Jag har inte öppnat min ännu, har bara klämt lite på den! :)

Kram, Ullis

Bodil sa...

Jag håller med Ulrica. Tack för en jättekul kväll, god mat och massa skratt. Och tack för julklappen. Min är mjuk och jag trycker och klämmer lite här och där, men öppnad är den inte.
Kram Bodil

Anonym sa...

Ps Ville bara säga att jag hitttade till baka till city!
Lite blötta men Det gick snabbare än våran tur dit!
Jätte trevlig butik!
Underbara fina saker du gör Elin!!
Alltid kul se live!

Catharina sa...

Åh, jag blir så avundsjuk :-) Och när jag var så nära och allt, men men, jag får komma förbi någon annan dag.

Stor KRAM och God Jul och Gott Nytt År!

Catharina