söndag 29 mars 2009

Tack alla ni...

Vilken mässa det var i Helsingborg idag.
Det blev en lång dag idag. inte nog att vi fick åka tidigt och kom hem nu utan vi blev ju av med en timme idag med.. men men, det var det värt.

Vi har haft så roligt.. Många besökare på mässan, många härliga skratt och underbara människor. OM det är som många säger att ett gott skratt förlänger livet så kommer ni att få dras med oss länge.. För många goda skratt var det idag..

Med oss idag var DT-Pia och Jeanette.. Stort Tack till er idag... Pia demade BIA idag och Jeanette höll koll på våra ProMarkers..:) (Hennes speciallitet *internt skämt*)

Då är det bara att ställa iordning butiken imorgon och sedan bär det iväg på nästa stora mässa i Stockholm på Torsdag morgon. Hoppas vi får se många härliga besökare där också.

STORT TACK till er alla.. På återseende..

mvh
Massimo och Maria

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack själv! Det var ett nöje att vara med! :) Kram Pia

Min Bubbla sa...

Hej!

Jag var på mässan och kom på nu vad jag blev ombedd att göra..

Jag frågade Er nämligen om Ni hade Whiff of Joy stämplar och det visste Ni inte vilka det var. Men att jag skulle in och skriva på Er hemsida, för det var alltid kul med något nytt. Så där har Ni det. Whiff of Joy även förkortat WoJ (Flickan Willow är en personlig favorit även om jag förtfarande inte har någon stämpel i min ägo, snyft.)

De har även en hemsida: www.whiffofjoy.com som ni kan besöka och bara bli helt förälskade!! <3