måndag 25 oktober 2010

Creative Imagination


Hej Hallå alla glada scrappare!

Jag har scrappat med den härligt vintriga och juliga serien av Creative Imaginations underbara papper. Dessvärre kan man inte se det klittriga och glossiga i dessa papper men jag lovar de är så fina!

Jag fick leta fram några av de icke scrappade bilderna från förra året, har inte många kvar men så kom det ju lite snö förra veckan och kameran va framme i högsta hugg - för nu har den ju regnat bort igen. Det är ju alltid lite roligare att scrappa med färska foton tycker jag.

Något som MiMas har massor med olika fina varianter av är band och spets. Som den jag använt till exempel. Ljuvliga blommor från Prima fick bli pricken över iet tillsammans med en pin, satte oxå dit superfin pärlfloss som "spröt" vid blommorna. Bradsen och kantstansen använde jag från mitt eget material.

Tack för att ni kikade förbi - titta gärna in i shoppen och se det fina som finns där!

Until next time... ♥

Inga kommentarer: