måndag 18 oktober 2010

Påpälsade


Go'kväll! 

Här tänkte jag komma med lite inspiration på vintertemat. Härligt färgglada och lekfulla tillverkaren Imaginisce har en superfin kollektion på jul och vintertemat.

Jag valde att ha en blå bakgrund, både för att jag måste utmana mig själv att inte alltid ha vita bakgrunder samt att jag tycker att det mönstrade pappret kommer fram bättre med en annan nyans på cardstocket. Det bruna pappret har jag använt en egen kantstans på för lite mer effekt.

Satte dit en jättefin spets och ett grönprickigt organzaband som jag knöt runt spetsen. Sen har jag stämplat en journalingruta med en clearstamp från Basic Grey. Lite knappar satte jag dit i olika färger. Blommor med brads i hade jag bland mina egna scrapprylar. Den söta snöflingebraden från YouDo. Titeln har jag glossat med Rangers Gloss accents och det lilla årtalet är Making Memories mini alfabet.

Ni hittar så gott som allt hos MiMas - kila in där och hitta en massa annat fint oxå.

Ha en fortsatt skön kväll och en bra vecka! ♥

Inga kommentarer: