lördag 9 oktober 2010

Härliga BoBunny papper

Härliga BoBunny papper "Back to backs" fick pryda min layout. Papprena är dubbelsidiga i härliga murriga färger. Så fina!
I dag tänkte jag visa er en layout med dessa papper, en layout om min kära man; My husband.


Jag använde mig av vit cardstock och lade mönsterpapprena lager på lager bakom fotot. Pappret med text på ruggade jag längs kanterna och sedan chalkade jag dem med min Distress dyna.

Med i mitt DT-paket följde ett paket med stora härliga blommor från Prima. Förpackningen som dom låg i hade en härlig kartongmed swirls och fåglar på. Denna tog jag tillvara på och skrev min rubrik på.
Ett lager 3D-lack fick rama in rubriken.

En del av kartongen skar jag i remsor och skrev min journaling på.


Min Itop har blivit att verktyg som jag har använt mycket på sistonde. Numera ligger den jämt framme för att finnas nära till hands. Itop är ett verktyg som du med hjälp av tillbehör kan klä dina egna brads med. Du kan använda tyg eller som i detta fall mönsterpapper. Så kul att kunna matcha mönsterpapprena på din layout med dina brads. Det finns tre olika storlekar på bradsen och numera kan du även klä egna knappar och magneter. Finns på MiMas.

Material från MiMas:

*Mönsterpapper BoBunny -Back to backs
*Cardstock Bazzill
*Itop
*Itop brads stor och små
*Itop punch
*3D-lack
*Prima blommor (kartongen från förpackningen)

Må så gott!
Och glöm inte att kika in i morgon för att hämta hem veckans skiss.


Inga kommentarer: