onsdag 1 december 2010

Attans då...


Mitt i allt julpysslande och grejande har jag glömt att lägga upp något här... För att ni ska få något att läsa ändå så tipsar jag om lite olika saker som kommit in i butiken.

Man får skutta in i Mimas fysiska butik och spana om man vill se allt nytt som kommit in. Allt ska in i webshopen med, det kommer allt efter som...

* Maja Designs julpapper, både Fröjdefull och Gammaldags jul, dvs hela serierna finns inne.

* Martha Stewart... inte damen själv  (vilket iofs hade varit räääätt så skoj) utan många olika stansar, löv, bårder med spets, fjärilar mm och  cirkelskärare, både den stora och lila varianten.

* Basic Grey...  Curio, en underbar serie med botaniska motiv i en lite äldre stil, myyycket tjusig.

* Maaaaassor av bokstäver, både Thickers i olika varianter och små stickersbokstäver. Det har kommit in bokstäver i många olika färger och typsnitt och från både AmericanCraft och Adornit.

Efter att man besökt Mimas så kan det kanske vara på sin plats att ta en tur ute i det fina soliga vädret... Här i Halmstad lyser solen och det ser fint ut, iallafall när jag tittar ut genom fönstret ;). Jag tror att jag ska ge mej ut och fotografera lite, passa på medans det är dagsljus så... vantar på, jackan ordentligt knäppt och varma kängor, ha det gott.


Inga kommentarer: