fredag 3 december 2010

Ett altrat pennskrin

Om man kilar in till MiMas scrapbooking finns det härliga pennskrin i kartong att inhandla.
Ett sådant fanns i mitt senaste DT-paket samt en mängd häliga papper.
Pennskrinet går förstås att använda till annat, men jag beslöt mig för att göra ett pennskrin till mina favorit journalingpennor. Ett pennskrin som jag samtidigt skulle kunna ha som en prydnad på mitt scrapbord.

Så här blev det:

Till detta pennskrin har jag använt mig av olika sizix dies för att göra mina dekorationer. På MiMas finns de fina Tim Holtz sizzix diesen. Det är bland annat en Tim Holtz dies som jag har gjort mina blommor med.


I mitt DT-paket fanns det också en söt fjärilspärla som jag satte på en hattnål och knöt lite band runt.

Alla kanter chalkade jag med min distress Ink dyna, även stjälken och de söta blommorna fick lite chalk runt sig. Sidan med tryckknappen lämnade jag oklädd, istället chalkade jag den.

Det mesta av materialet finna hos MiMas.

Med detta inlägg vill jag samtidigt passa på att TACKA mina vänner i MiMas designteam och Maria för de två åren som jag har varit en del av MiMas designteam. Detta blir mitt sista inlägg då jag efter två år känner att det är dags att söka nya utmaningar. Men vi syns säkert på mässor och andra aktiviteter med scrapanknytning.

Må så gott!



2 kommentarer:

ulle67 sa...

Kommer att sakna dig vännen.
Kram Ulrika

nettan112 sa...

Vad synd att du lämnar, kommer att sakna dig. Jag önskar dig lycka till. Bamsekramar. Nettan