måndag 1 juni 2009

Making Memories- Wedding

I dag tänkte jag visa ännu en bröllopslayout med foton på mig och min man från vårt bröllop 2001. Till denna layout har jag använt mig av papper och dekorationer från Making Memories kollektion -Wedding.

Så här blev min lo:




Journalingen har jag skrivit på Making Memories Journaling book. Den söta spetsen som syns längst ut till vänster på layouten är också ett blad från Making Memories Journaling book. Den söta spetsen som löper som en ram runt fotot är en stuvbit som blev över när svärmor sydde min bröllopsklänning. Tack kära du! Spetsen kom väl till användning.

Den underbara klockan har jag skurit ut med min cuttlebug och en Spelbinder med embossing. På samma dies kan man också skära ut en nyckel, knappar och ett hänglås. I klockans mitt sitter en söt liten brads, denna också från Making Memories serie Wedding.


Detta var allt för denna gång. Nu skall jag sätta mig i soffan tillsammans med en kopp the och surfa runt lite bland alla inspirerande bloggar som finns runt om i cyber.

Material från MiMas:

Må så gott!

DT//Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: