onsdag 18 augusti 2010

Smått & Gott

Jag har en tendens att alltid byta väska utan att flytta över nödvändiga småsaker som till exempel huvudvärkstabletter, hårsnoddar eller lypsyl. Och givetvis har jag inte dessa saker liggande i alla väskor heller. Dörför har jag altrat denna lilla burk som ska få stå på jobbet med dessa nödvändiga små saker.


Pappret är från Fancy Pants julserie från förra året, jag tycker det är riktigt snyggt och fungera som här till annat än juliga saker.


Den lilla tagen har jag stansat ut med de nya läckra Magnolia diesen, dock var den lite lång så jag fick klippa bort den söta spetsen i nederkant. Doodling i form av falsk söm med vit gelly roll penna. Rött tunt sidenband fasthäftat med Tim Holtz tiny attacher.

Det var allt jag har att bjuda på idag, tack för titten!

Inga kommentarer: