fredag 5 november 2010

En altrad sko

Fredag här, min blogg dag på MiMas.
Sitter här och dricker kaffe och bara njuter av att bara vara.

I dag tänkte jag visa er en sko som jag har gjort av papper från "My Minds Eye -Lost and found.



Innan jag limmade ihop alla delar på skon så chalkade jag kanterna med min Distress Ink dyna "Walnut stain".





Den blåa blomman har fått lite glittrig embossing på sig och därefter ett lager utee. Jag värmde varje lager med min embossingfön. Slutligen sprayade jag glimmerMist gold över hela skon.


Längs kanten på skon limmade jag fast ett tvinnat rep och sedan lade jag ett lager Utee längs med skons sula.

Material från MiMas:

*Mönsterpapper My Minds Eye -Lost and found
*Embossingpulver
*Pärlfloss
*Mönstrat organza band
*Hattnål
*Distress Ink Dyna
*Små vita rosor
* Spets

Detta var allt från mig idag!
Hoppas att ni får en riktigt trevlig fredagskväll.

För er som vill shoppa och känna på MiMas varor live, så finns vi (eller i allfall delar av teamet) på mässan i Skövde i helgen.

Må så gott!

//Jenny//







3 kommentarer:

sagapo sa...

Så läcker skon blev, helt otroligt.
Carita

A'laEmmeli sa...

Helt ljuvliga skort! Fantastiska! :) ♥

nettan112 sa...

Jättefin sko Jenny! Superläcker, nästan så jag vill ta den på mig, men den passar inte och den skulle gå sönder om jag gick i den....