måndag 1 november 2010

Lite julmys med söta Creative Imaginations


Hejsan!

Idag vill jag visa en layout jag gjort med härliga julseriern Creative Imaginations som låg i mitt DT-paket! Jag älskar när papperna inte är i de typiska julfärgerna murrigt röd och grön utan att man faktiskt kan blanda in lite rosa, silver, lila och sånna härliga färger oxå! :)

Detta fina mönsterpapper är ljuvligt och har både glossy och glittereffekt som tyvärr inte syns så bra på denna bild.

Jag valde att använda ett vitt cardstock till bakgrund och sen sy fast det mönstrade papperet på maskin. Satte fotot på en lila fotomatta som jag ville ha lite mer på sniskan. Bakom sydde jag fast en otroligt vacker spets som oxå låg i DT-paketet och som så klart finns hos MiMas. Till det satte jag dit en ceriserosa rosett av organzaband och en supersöt ängel-charm. Blingade lite med reprints blingstenar och titeln är från American Crafts Foam Thickers. I hörnet på fotot har jag fäst dit en supervacker brad från Reprint.

Med ljuvliga papper behöver man faktiskt inte har så mycket ryschpysch på tycker jag, inte ens en blomma behövdes vara med enligt mitt tycke. :)


Allt hittar ni hos MiMas!

Tack för idag och ni har väl anmält er till MiMas scrapträff, det kommer bli en succé! ;)

Inga kommentarer: