onsdag 1 juni 2011

Kassalåda

Hej på er,

Det är ett tag sedan jag bloggade *skäms* men äntligen kommer här en liten låda jag knåpade ihop dagen innan loppisen..... Det är en låda från butiken som jag har altrat. Då jag har världens sämsta minne kommer jag inte ihåg vilket papper detta är. Det är nytt och finns i butiken, så mycket vet jag i allafall. Kanterna har jag chalkat med distressdynan Walnut Stain. Bladen har jag tryckt ut och embossat med stans från Nellie Snellen.... då kan man få vilken färg på bladen man vill...... fick ett tips av AnnaAnna att man kan fukta dem lite innan man embossar dem så får de ännu mer struktur, tack Anna...... Bokstäverna kommer från Adornit och finns i butiken.



Även de söta röda blommorna finns att köpa buntvis i butiken, den röda färgen gick perfekt ihop med pappret. Denna blev enkel men jag tyckte att det prickiga pappret gjorde att det kändes inte som om att det behövdes mer.





Ha nu en underbar långhelg och scrappa trots att solen skiner, det skall jag göra..... det finns ju trots allt de som tjänar pengar på att sälja brun utan sol. :)


Kramizzzzz


DT-Nettan

Inga kommentarer: