fredag 10 juni 2011

Sjung om studenten.......

Hej hallå,

Nu är jag tillbaka med ytterligare en magnoliastämpel. Jag älskar dessa små flickor och pojkar. Detta cardstock kommer från Tim Holtz Coredination (hoppas på rättstavning) och finns i en väldans massa ljuvliga färger och nyanser. Blommorna finns i den fysiska butiken. Denna gång har jag gett mig på en liiiite annorlunda vikning, nämligen stafflikortsvikningen. Det är lite kul att ha ett sådant kort stående. Kanterna har jag chalkat med Distress Ink, Walnut stain. Jag har stämplat motiven med Staz on Jet Black och Magnolian har jag färglagt med Distresser. Lite 3D lack på skor, glas och mössrem. Även texten fick sig en släng av lacket. Några halvpärlor och så har vi ett färdigt kort att ge bort till en nybakad student.




Trevlig helg alla och simma lugnt om ni hade tänkt bada!!!!







Inga kommentarer: