söndag 27 november 2011

En skiss att inspireras av

Hej!

Söndag, 1:a advent och här hos mig i Hälsingland regnar det som bäst just nu. Regn och rusk betyder pyssel vid scrapbordet och idag vill jag inspirera med en skiss.


Och här kommer min tolkning av skissen:


28 december förra året låg vi på BB med en nyfödd liten tjej med små, röda "julestrumpor". Fancy Pants julserie är helt perfekt om man som jag gillar att klippa ut dekos. "The stockings were hung" passade som både deko och titel.

 
Med 3d-effekt på det urklippta skapar man mer livfulla alster.

Och så en symaskinssöm runt layouten för inramningens skull :)
Min kära dt-kollega Pia har tolkat skissen med ett kort.


Inspireras ni att tolka skissen, lägg gärna en kommentar så vi kan komma å kika :)
Trevlig 1:a advent!

/Maria/Lilla07an & Pia.

Inga kommentarer: