tisdag 28 juli 2009

Fler bidrag till korttävlingen


Här kommer några härliga kortbidrag till vår korttävling.

En korttävling där följande måste finnas med:
- Något återvunnet.
- Något gult.
- Något stansat.
- Något i metall.
- Något prickigt.
- Något embossat (antingen torr- eller varmembossat)

Tack för de fina bidragen!

Susanne

Så här skriver Susanne:

Jag har med en blomma från ett Gul cardstock o gult i papperet
en stansad tag som också är prickig
embossad stämpel.En brad och en öljett i metall.

Karolina Moen

Så här skriver Karolina:

Det återvunna på kortet är knappen som jag tagit från en gammal jumper.
De rosa fjärilarna i hörnen på kortet har jag stansat ut.
Sen har jag stämplat grattis på den vänstra sidan i mitten av kortet och det har jag sedan embossat. Det rosa paketet har vita prickar och snörena på ballongerna är metalltråd. Det enfärgade bakgrundspapperet är gult.


Petraso

Så här skriver Petraso:

Återvunnit = gevalia förpackning
Gult= på förpackningen och i blommorna
Stansat=grattis
Metall= sked
Prickigt=bandet
Embossat= I rött en kaffekanna

Än finns det tid att vara med. Kika in här och läs mer.

Här kan se alla inkomna bidrag.
DT//Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: