onsdag 15 juli 2009

Semestertider

Så här års fotograferas det hej vilt på semestrar och utflykter, härliga bilder som naturligtvis ska scrappas sedan. Då passar Traveler-papprena från My Little Yellos Bicycle perfekt. Här har jag scrappat bilder från förra årets besök på Borås Djurpark, och de fina overlaysen som hör till serien är perfekt när man har många bilder man vill få med på layouten.
Filmremsan har jag satt fast i layouten med min Bind-It-All, och under den sitter journalingen.
Här ser man hur biljetterna med min journaling sticker fram under remsan.
Material från butiken:
Mönstrat papper: My Little Yellow Bicycle
Overlays: My Little Yellow Bicycle
Biljetter: Tim Holtz
Bokstäver: Making Memories Tiny Alpha Pink Ledger.
Bakgrundspappret är ett vanligt vitt cardstock som jag färgat in med distresser, och de stora bokstäverna är utskurna med Slice.
Tack för mig
DT Jeja

1 kommentar:

Elin sa...

Vilken läcker LO. Det är ett kul tips hur man kan damma av vin BIA och använda den på en LO!
Ha en skön sommar!
Kram Elin