tisdag 14 juli 2009

Vinnare av BLOGGCANDYN

Ja ha så var det Kronprinsessan Viktorias födelsedag, dagen till ära drar vi en vinnare av vår bloggcandy. 36 stycken anmälde sig och bloggade om vår träff.
Jag surfade in på Random där man knappar in siffrorna på antalet som det skall lottas emellan d.v.s 1-36 och sedan spottar datorn fram en slupvis vald siffra.
Vinnaren blev nummer 8.........
Vem kan det vara då?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
GRATTIS LOUISE, du vann bloggcandyn

"Hej hej
Jag har lagt in en länk på min blogg jag med.Tyvärr kan jag inte komma för jag är då mitt uppe i förberedelsena för Ölands skördefest. Har faktiskt tittat på er träff för den såg väldigt teevlig ut.Önskar er lycka till och får nöja mig med att vara med på detta vis.
Kram Louise
http://louiseudden.blogspot.com/2009/06/en-till-blogg-candy-denna-ar-hos-mima.html
den 28 juni 2009 17:44 "

Maila din adress till
info@mimasscrapbooking.se så landar strax bloggcandyn i din låda.

//DT/Jenny/e.j.m

4 kommentarer:

Anneli sa...

Ett jättegrattis Louise,
Kram Anneli! :-)

Louise sa...

Tack Anneli.
Å vad glad jag är att det blev just jag som vann.
Är min första vinst på blogg candy så det är verkligen extra kul.
Nu är min dag ännu bättre det kan jag lova.
Tack snälla.

Kram Louise

Jane.D sa...

Grattis, Louise!

annkan sa...

Ett jättegrattis till Louise!!