torsdag 13 augusti 2009

Mina alster från DT-träffen

Efter en supertrevlig helg kan jag bara konstatera att det inte blev så värst mycket gjort i kreativ väg, men det är ju inte alltid allt! Nu i efterhand är jag istället full av kreativ energi och har fått massor av ideér som ligger till sig! Först ut av mina helgalster blir denna med papper från BG och Fancy Pants, stämplar ur min egen kollektion och en stor brads hamrad med den underbara hammaren från Tim Holtz.
Det här är vad som blev av min utmaning med de tio delarna... fast nu när jag kom hem så "fixade" jag till lite. Det som stod på mina lappar var
  1. Mönstrad bakgrund

  2. Två mönstrade papper

  3. Fotohörn

  4. blommor

  5. Chipboard

  6. Brads

  7. Overlay

  8. Floss

  9. 3d-lack

  10. Fotomatta

Utöver det har jag i efterhand lagt till lite penn-doodling, chalk, en textruta och en pebble som jag gjort själv

Detta var allt för just nu :-)

//DT-Annlouise

Inga kommentarer: