lördag 31 juli 2010

Alldeles NY med Paper Girl


Här kommer en härligt 80-talsinspirerad layout - åtminstone färgmässigt! :)

Jag har framkallat lite bilder från när jag själv är liten, det syns säkert på färgen på fotona... i alla fall så har jag använt helt underbart material från MiMas - of course! ;)

Jag är barnsligt förtjust i prickigt och det har jag varit sen jag va liten. Så tyckte att det passade väldigt bra med prickigt på denna layout.


Produkter från MiMas:
  • Mönstrade papper från The Girls Paperie - Paper girl
  • Prickiga band i rosa och grönt
  • Prickiga rosa knappar
  • Tiny alphas
  • Prickiga bruna bokstäver till titeln från Making Memories
  • Rosa chalk
  • Martha Stewart fjärilsstans
  • Floss
  • Fjärilscharm
  • Lövpin
  • Blommor från Prima
  • Halvpärlor
  • Clip från Basic Grey
Ett par detaljbilder:


Tack för titten! ♥

Inga kommentarer: