tisdag 13 juli 2010

Under Ytan

Utöver scrapbooking är dykning en stor hobby och i mars var min sambo och jag på en dykresa till Egypten. Min sambo tog bilden på mig på ungefär 15m djup i Röda havet. Och nu kan jag kombinera två hobbys dykning och scrapping.



Distressrutor är på modet i scrapvärden just nu och det blir med enkla medel väldigt snygga effekter.
Jag försöker lägga till journaling på mina alster men tycker att min handstil är lite i det gräsligaste laget. Men med hjälp av lite övning så börjar jag nu vänja mig. :)

Jag har använt:
  • Vitt Cardstock från Bazzil.
  • Papper från Fancy Pants Serie - Rusted Sun.
  • Bokstavstickers från Adorn It
  • Grunge Board bokstäver
  • Glossy Accents från Ranger
  • Grovt snöre
  • Distress Ink i tre färger: Stormy Sky, Chipped Saphire & Walnut Stain

Tack för titten!


2 kommentarer:

Jane.D sa...

Kanonfin LO! Gillar speciellt hur du skapat vågorna, så enkelt men ändå så effektfullt!
Tror jag ska leta fram, och scrappa, våra foton från vår dykresa till röda havet och Egypten. Tack för inspirationen!

Malin/Turbomalin sa...

Tack så mycket :)