fredag 2 juli 2010

Soliga Turkiet

I härliga soliga Turkiet var vi i för några år sedan...
Men just nu så längtar jag inte dit.
Här uppe i Stockholm lyser solen högt uppe på himlen.
Det är varmt och skönt och kvällarna är ljumma.
Så kan det bli bättre?

Här om dagen var min kära syster här på besök. Det blev en hel dag med mys och scrap och resultatet blev en solig layout med MiMas DT paket.
Så här blev den:



Layouten byggde jag upp på ett lejongult Bazzill dots cardstock. Jag använde mig av mönsterpapper i samma kollektion från "Fancy pants" Rusted Sun, vilket i bland kan vara väldigt skönt eftersom de oftast är färgmatchande.
Swirlen skar jag ut i cardstock med min "Slice" och sedan lade jag ett lager 3D-lack över.




Material från MiMas:
* Bazzill dots cardstock
* Bazzill cardstock
* Mönsterpapper "Fancy pants" Rusted Sun
* gult organzaband
* Tiny Alphabet
* Bruna Knappar
* 3D -lack

Må så gott!
Nu skall jag surfa vidare!

Inga kommentarer: