lördag 7 november 2009

Nedräkning i morgon Farsdag

I morgon är det alla pappors dag.
Så därför har jag gjort ett farsdags kort till min far.
Tjuvkika inte nu kära far.....här kommer ditt kort.

Papprena är från Graphic 45. Helt underbara papper som man inte kan få nog av. Alla papper går i underbar vintage stil. I love them all! Grattis stämpeln har jag stämplat och sedan embossat med matt svart embossingpulver. Stämpeln kommer från Inkido och finns på MiMas.

Härliga små rosor blandat med en stor. Rosornas stjälk har jag tvinnat runt en provsticka. Bladen har jag stansat ut med en kvistpunch, märke "MCGill", finns hos MiMas.



Cutout dekorationerna är från crate paper och den söta glasdekorationen med en kvist i är en pebbles. Pebbles finns både som stora och små med alla möjliga bilder i.

Material från MiMas:

Detta var allt från lilla mig i dag. Nu skall jag slå in chokladasken och sätta kortet på plats. I morgon åker vi och fikar hos far.

DT//Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: