måndag 24 maj 2010

Penny Black

Nu hoppas jag att ni kära läsare är laddade för en helt ny vecka! Allt, kära vänner, är möjligt! Låt sommaren inspirera er i livet och i skapandet.


Här kommer ett litet kort gjort med Penny Black's Stickeroos. Detta är ett ark med genomskinliga klistermärken för oss vanliga dödliga som inte är mästare på färgläggning. Snabbt, enkelt (!!) och snyggt :-)



Så här ser baksidan ut, jag har använt mig av en förpackning från Prima marketing's clearstamps, (även på framsidan).



Vidare har jag höjt upp motivet lite i lager-på-lager för att skapa lite effekt.

Materiallista från Mima's;
  • Papper - Basic Grey Paper pad (Obs! dessa finns i storlek 6x6" i butiken och är alldeles fantastiska för att göra kort med! Inte nog med att man slipper en massa spill, utan motiven är också förminskade till storleken?!)
  • Blommor - You do
  • Bling - Kaiser (lägg märke till raden av rosa bling, denna är alltså redan färdiglimmad för enkel applicering)
  • Edge scraper - Reprint
  • Fluid Chalk
  • Band och cardstock finner du också hos Mima's!
Väl mött och en underbar vecka önskar jag Er!

Inga kommentarer: