fredag 1 oktober 2010

En ask med min dotter på locket

I dag har jag altrat en ask till mi dotter.
I ett tidigare DT-paket från MiMas så fick jag sexkantiga askar i olika storlekar.
Jag altrade den med ett av de underbara dubbelsidiga mönsterpapprena från "My MInds Eye" -Lost and found,vilket passade perfekt till foto i sephia ton.

Jag sandpapprade kanterna runt asken så att det såg lite slitet ut och därefter chalkade jag lite svagt med distress Ink "Walnut stain".


Kanten dekorerade jag med två söta rosor som jag lade ett lager "Stickles" -Diamond på. En rosett av ett organza band och en liten blingsten-Inkido.

Det blev en ask till min dotter att ha lite småsaker i.

Må så gott!

Glöm inte att kika in på söndag för veckans skiss.
Och om ni bor i näheten av Karlstad eller Gävle så kika in på scrapmässorna och säg hej.
Jag själv är inte där men mina goa Dt-vänner samt Maria.

Material från MiMas:

*Mönstrat papper från My MInds Eye-Lost and found
*Organzaband
*Bling -Inkido
*Distress Ink dyna "Walnut Stain"
*Stickles Diamond
*ask

Inga kommentarer: