tisdag 26 oktober 2010

Något av det roligaste jag gjort

Detta påsalbum var bland det roligaste jag gjort. :-) Det kommer absolut bli fler, finns ju massor av teman man kan välja på.....baby, jul, semester osv Jag valde att göra ett med halloweentema, där höstens foton skall samlas.


Albumets pärmar har jag skurit till av chipboardark som säljs i butiken. Dessa är 12x12 stora. Ryggen är groungeboard som är distressad med walnut stain. Likaså gångjärnen som jag skar ut av en dies från Tim Holtz.






Jag använde 8 påsar till detta albumet.






Eftersom jag tycker dessa papper är så vackra valde jag att inte pynta så mycket inuti. Annars finns ju inga gränser på vad man kan smycka med, dies, chipboard, journalingrutor, blommor osv......

I butiken säljer Maria bra pappåsar i rejäl kvalitet.

 Varför inte ett julalbum med Bo Bonnys uuunderbara papper? :-)

Kram Teolinda

Inga kommentarer: