måndag 4 oktober 2010

Vinter med Imaginisce

Hej på Er!

Nog har man känt att hösten är här ett tag och nu har även ett gäng härliga jul och vinterpapper börjat dyka upp här och var...

Här har jag scrappat med Imaginisce härliga kollektion för vintern och julen..


Bilden är från när jag själv va liten och åkte pulka. Jag gillar att altinera med att scrappa både nya och gamla foton. Förutom de fina papperna från Imaginisce har jag satt dit söta snöflingebrads från YouDo och till titeln thickers från American Craft. Chalkat har jag gjort runt kanterna och sist men absolut inte minst den söta lille tomten som är en clearstamp oxå från Imaginisce, de har så många söta clearstamps och billigt dessutom.

Ni glömmer väl inte bort att fira MiMas födelsedag genom att besöka butiken i Halmstad. Eller, om det är för långt som i mitt fall, besöka webbutiken där ni oxå får ta del av deras erbjudanden.

Må så gott! ♥

Inga kommentarer: