söndag 6 februari 2011

Min almanacka!!!

Hej på er!
Idag kommer jag att visa en almanacka som jag gjort från mitt DT-paket.
Jag har använt Maja Designs papper från nya serien "Fika". Den här går
i lila toner.
Bokstäverna jag använt är ardonits stora foambokstäver som finns i olika färger i butiken.
Även dom små finns och är Thiny alphas. En nyckel från Tim Holtz fick pryda framsidan
med lite swirls, blommor och nålar.
Kanterna har jag använt glitterlim så det gnistrar lite och även blommorna fick en touch av det.
Till slut har jag prytt boken med massa band på ringarna vilket jag tycker är pricken över i:et
på såna böcker. Nästa vecka kommer jag att visa en LO som jag gjort. Hoppas vi ses då.

Ha en bra vecka / DT- Ulrika

1 kommentar:

nettan112 sa...

Jättefin gumman.... lila e najs....
Kram
Nettan