lördag 12 februari 2011

Mormor 50

En dag försenat..... men igår orkade jag inte stå på benen och då ännu mindre, sätta mig och blogga...... Här kommer mitt senaste alster i allafall..... Pappren som jag använt till detta kort är givetvis de sköööna Maja Designpappren. Wellpapp har jag använt och stansat ut 2 storlekar av fjärilsstansen från Martha Stewart. Kviststansen är även den från MS. De lila halvpärlorna finns nu i butiken och de funkar underbart med dessa papper. Likaså blommorna finns i butiken. Till vänster och längst ner har jag använt dies från Magnolia. Maria kan ta hem dem på beställning....
De lila pärlorna i olika storlekar som jag trätt på tråd finns i butiken. Har även använt lila distressdyna till att chalka kanterna med. Detta var allt från mig för idag. Må väl alla och må ni slippa feber och förkylning! Titta in i butiken för att kolla alla nyheter live..... Jättekuliga grejor finns det där.


Kramiz på er alla!



Inga kommentarer: