tisdag 11 oktober 2011

Printery Collection del 2

Hallå hallå! Då är det dags för lo nummer två med "Printery Collection" från Prima Marketing!
Här har jag blandat och lagt papper lager på lager från nästan alla papper i serien.

Påsen och den lilla tagen har jag gått loss med mycket distressinks. I påsen med gamla bokblad hittade jag några roliga där många av vår äldsta pojkes tankar om livet kunde sammanfattas! hihi


Slutligen vill jag visa ett av två alfabet som jag har från Tim Holtz. Älskar både detta (Chipblocks) och mitt andra (Typeset).

Papper: Printery Collection - Prima Marketing, craft cardstock
Distress inks: Vintage Photo, Walnut Stain, Black Soot
Distress stain: Peeled Paint, Black Soot
Dies: Tim Holtz - Chipblock, Tag & Bookplate

Imorgon visar jag ett flaskkort och en tag.
/Pia

Inga kommentarer: