fredag 27 augusti 2010

Ett litet farväl & Eld i en ask

Nästa vecka börjar jag plugga igen, inte heltid men lite intressanta kurser vid sidan om mitt ordinarie jobb. Det innebär att jag kommer få lite mindre tid till scrappingen och därför har jag bestämt mig för att sluta som DT hos MiMa’s. Jag har haft ett underbart roligt år i ett underbart Design Team.

Tack Maria och Design Teamet för att jag fick chansen att vara med och scrappa med er. Tack till alla glada läsare här på MiMa’s blogg, från och med nu får ni kika in hos mig istället för att se vad jag skapar. :)

Men jag måste ju visa mitt sista lilla DT-alster som blev just ett litet alster, nämligen en altrad tändsticksask
.

Pappret är från Fancy Pants och bokstäverna från Prima och Adorn It.

Tack för titten!

1 kommentar:

Ellis sa...

Vad fin asken är och vilken passande text! =)
Kram