fredag 6 augusti 2010

Goa vänner på besök

Vilken härlig sommar det har varit. Vi har flyttat och köpt nytt hus, så hela sommarna med avbrott för husvagnssemester har handlat om hus och tomt fix. Men lite scrap har jag hunnit med.
Fotona som jag har scrappat med här är ryande färska. Det är foton på mina kära väninnor som var hemma hos mig en söndag för lunch och scrap.
Så här blev den:


Jag lade lite spillbitar av den underbara kollektionen "Fancy pants" Rusted Sun bakom fotona med vit ram. Dekorationerna fick rama in layouten.



Titta vilken söt fjärilsdeko av metall. Jag som älskar fjärilar blev förtjust direkt.

Material från MiMas.

* Bazzill cardstock
* Mönsterpapper "Fancy pants" Rusted Sun
* gult organzaband
* Tiny Alphabet
* Bruna Knappar
* Metallfjäril

Detta var allt från mig i dag=)
Nu skall jag ut i trädgården igen och måla vidare på huset.

Må så gott!


Inga kommentarer: