tisdag 17 augusti 2010

He´s my boy so dear...

Halloj i stugan!
I fredags landade ett nytt härligt DT-paket med härliga papper från "Basic Grey" -Oliver. Härliga dubbelsidiga mönsterpapper med figurer och tåg och baksidan fylld med häliga färger, nästan distresssvampat.
Denna gång valde jag att använda baksidan på papprena, då det randiga pappret fångade upp emblemet på vår sons keps.

Just nu är jag inne i en period då jag älskar att sy på mina layouter, antingen för hand eller på maskin.


På layout valde jag att sy med floss i cirklar över fotot på vår son.


Jag rullade en rulle längst ned på de gröna pappret med vita prickar och band fast den med ett grönt organzaband.


I bland känns det lite roligt att blanda olika typsnitt och färger i rubriken.

Material från MiMas:

*Cardstock Bazzill
*Mönsterpapper "Basic Grey" -Oliver
*Floss
*Grönt organza band
*Rund tag

Detta var allt från mig idag.
Nu skall jag och maken min njuta av en god kantarell smörgås.



3 kommentarer:

nettan112 sa...

Så fin denna layouten var Jenny... du e duktig du...... :)

♥ Annlouise ♥ sa...

Supersnygg!!! Bara älskar de där rullarna, måste jag testa någon gång... snyggt det sydda oxå, vilket tålamod!

Pysselfröken sa...

Så snygg! Färgerna är fina och dekoren likaså. Ha en bra dag. Kram