måndag 27 september 2010

Julklappar med Imaginisce

Hallåj!

Måndag och ny vecka! Hoppas allt är bra med er... här har jag scrappat en layout med material från MiMas härliga DT-paket. Paketet va fyllt med juligt material. Sanningen är väl den att jag inte riktigt börjat längta efter julen så mycket än. Tycker precis att det varit sommar men denna hösten kommer att gå otroligt fort och jag har läst att många redan börjat med sina julkort - där ligger jag i lä kan jag säga. ;)


Jag har använt de härliga papperen från Imaginisce, även den söta tomtestämpeln är från samma tillverkare. Jag stämplade direkt på den vita cardstocken och färglade med mina tombowspennor som oxå finns hos MiMas, vacker vit spets där jag trätt i ett rödprickigt organzaband i. En vit hjärtpin, röda blommor och en ormbunke tog jag från eget material men som jag vet finns liknande hos MiMas. Jag har använt en kantstans från Martha Stewart, en söt snöflingebrad från YouDo och titeln är gröna foamthickers från American Craft.

Ni hittar nästan allt i MiMas Shop. Så vill jag påminna om vår utlottning där man kan vinna mässbiljetter till Svensk Scrapbookings mässa i Karlstad, ni kommer väl dit!? Jag har då längtat ända sedan jag fick nys om nytt datum i mars... men nu är det snart - jippiiiiii! Jag ska oxå dema något spännande med MiMas produkter så jag hoppas att ni kommer dit! :D
Ha en fortsatt härliga måndag! ♥


Inga kommentarer: