fredag 17 september 2010

The sweetest thing

Här omdagen landade mitt nya DT-paket i min låda. I paketet fanns det papper att dreggla över. Så fina!
Jag vill ha dem alla.

Fredag och min bloggdag, i dag tänkte jag bjuda er på en layout med ett foto i sephia (gammledagsbrun),vilket passade så bra till de härliga vintage papprena från "My Minds eye" -Lost and found.

Så här blev den:



En närbild på de underbara fåglarna som finns på pappret. Papprena är dubbelsidiga med mönster i vintagestil, skriven text,fåglar och romantiskt tema med mycket glitter.

En bit av ett band med mått på från rangers fick pryda ena sidan av fotot.
Mycket 3D-lack, både här och där på layouten.


Härlig spets och rosor från MiMas blandat med bling "Inkido".


I paketet låg det också ett vitt organza band med hjärtan längs sidan. Detta band tvinnade jag och häftade fast ovanpå spetsen.

Material från MiMas:

*Mönsterpapper från My Minds eye -Lost and found
*Cardstock Bazzill
*Organza band med hjärtan
*spets
*Bling Inkido
*Rosor
*Hattnål
*Visare Tim Holtz

Må så gott!
Och ha en fortsatt trevlig fredagskväll.


Inga kommentarer: