måndag 13 september 2010

Lite blandat


Hejsan!

Ny måndag ny vecka... alltid lika härligt! ;)  Här kommer en layout blandad från två olika DT-paket från MiMas, jag hade lite spill kvar som jag gjorde denna layouten av och jag måste säga att jag gillar den! :)

Jag håller ju som ni kanske vet på med ett släkalbum på min farmor och farfar, detta är på framor i skolåren och när hon gick i skolan... så häftigt att se sin farmor som ung.

Material: Jag har använt vitt cardstock till bakgrund, svart wellpapp, sött litet tårtpapper, mönstradepapper från The Girls Paperie - Papergirl, YouDo, blingstenar från Prima, Brads från reprint, blommor oxå från Prima, svart pin, foamthickers från American craft och tiny alphas från Making Memories, ljusrosa organzaband och till kanterna har jag stansat med Martha Stewart Doily Lace.

Allt hittar ni i MiMas Shop!

Ha det så gott! ♥

Inga kommentarer: