måndag 20 september 2010

Min jul med härliga Imaginisce


Hej kära scrapvänner!

Ni må tro att jag blev glad när jag fick se vilka härliga papper och decos jag fått i mitt dt-paket, superfina glada jul och vinterpapper från Imaginisce.

Eftersom varken julen eller vintern är här ännu (även om det känns som om det inte är så långt kvar i detta höstrusk) så fick jag rota lite efter passande foton från tidigare år som jag oxå tänkt scrappa vid tillfälle.

Här har jag använt ett rött cardstock till bakgrunden, remsor av de härliga pappren som har jättefina baksidor oxå (från Imaginisce) Snöflingebrads från Youdo, härligt orange tyll och ett grönprickigt organzaband. Blommor från Prima och halvpärlor från Reprint. De andra små detaljerna kommer från mitt eget scrapförråd.

Ni hittar det och mycket mer i MiMas Webbutik som är uppdaterat med massor med härliga saker! :D

Hoppas ni får en härlig vecka! ♥

Inga kommentarer: