lördag 13 november 2010

Moa, my fairy

Godmorgon på er alla.
I dag tänkte jag visa er en layout med ett av mina favorit foton på vår "lilla" tös, Moa.

Till min layout har jag använt mig av papper från "Fancy Pants" -Happy together samt 12" HT cards från samma kollektion (journalingkort).


Här ser ni ett av journling korten från HT cards  "Fancy Pants". Visst är den söt texten!


Den här läckra blomman är från "Prima", en stor blomma i härliga röda nyanser och sammetsstruktur,finns hos MiMas. Satte en rosett av ett bredare organzaband,vitt med snirklar och ståltråd längs kanten, vilket gör att man kan forma den.


En söt pärla i from av en fjäril fick pryda min hattnål, tre små vita rosor, blad (från mina gömmor) samt pärlfloss och sidenband.

Alfabetet, stora bokstäver till rubriken "Moa", samt "årtal" komme från Adonit -Blue foam.

Material ifrån MiMas:

*Cardstock
*Mönsterpapper "Fancy Pants"-Happy together
*Pärla fjäril
*Pärlfloss
*smalt sidenband
*bredare Organzaband med swirls
*Bokstäver Adornit blúe foam
*Tags
*Blomma Prima
*rosor

Ha en fortsatt trevlig lördag och helg!
Må så gott!

/

Inga kommentarer: